torsdag 30 juli 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

idag var det tänkt att jag&karru skulle till stan och fika, men hon vaknade upp med feber, krya på dig babylove<3
så jag tog de mest lugnt hemma ett tag, sen kom mamma&mormor hem, sen tog jag bussen ner till stan och träffade babe grisen (robin asså) hehe, gick runder lite i blåsten, hehe, sen var vi i statsparken, under ett "jättefint" träd enligt honom ;p hahaha, aja mysigt va det iallafall :)
sen när jag kom hem så hade vi mormor här för i skulle grilla och lite så, trevligt var det (:

imorgon blir det att träffa julia, längesen nu typ, känns de som, men i morgon så smäller de, hehe :)
sen på lördag ska jag va med bästa karru, så det blir nog att dra till klippanfesten? hehe eller vad de nu heter ;p
måndag blir det jobb, tre veckor, och jag kommer verkligen inte överleva, för komme rinte kunna gå upp på morgonen ;p hehe
sen blir det skoooola, MP2FOTOOOOOOOOO<3
peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

och nuuu är jag friskis :* ses imorgon babylove, du är bäst!
MP2FOTOOOO IT IS <3
du&jag genom allt,
bestfriend <3

saraa sa...

jaaaa <3
jaa de gör vi babyboom<3
det kommer alltid vara du&jag, ingenting eller inge kan någonsin ändra på det,
i love you best friend<3