tisdag 7 juli 2009

t i s d a g

hejhopp :*

IDAG FYLLER JAG 17 ÅR :)
tidigt i morse kom mamma,pappa,jessica&alice upp till mig (zäta vågar inte gå i trappan)
de sjöng och det blev paket öppning, hehe.
av jessica fick jag ett halsband från kreta, och ett album till mina foton :)
av alice&zäta fick jag en silvrig penna till albumet, hahaa ;p
och av mamma&pappa fick jag ett linne och ETT OBJEKTIV till min kamera :)
ohh så glad jag blev för de :D
ikväll ska vi till råå för att äta på resturangen ute på piren :)

nästa vecka ska vi åka iväg ett tag, är borta onsdag till fredag, vi ska till Göteborgs skärgård ungefär, och de kommer bli skönt att komma bort lite och ha de mysigt,
så jag håller tummarna på att de ska bli varmt :)


peace out baby :*

4 kommentarer:

karru :* sa...

JAG KOMMER JU SAKNA DIG JÄTTEMYCKET NÄR DU ÄR BORTA ÄLSKLING :(<3

saraa sa...

KOMMER SAKNA DIG MEED, SOM FAN,
MEN NÄR JAG KOMMER HEM SKA VI HITTA PÅ MASSA SAKER :D
<3

karru :* sa...

DET SKA VI :D<3
TÄLTA BLAND ANNAT :D

saraa sa...

JAAA, DE KOMMER BLI TOPPEN (y)