söndag 26 juli 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

de va längesen man skrev här, men jag har haft fullt upp,
har haft fyra heeelt underbara dagar med världens bästa karru,
för det finns verkligen ingen som är bättre än henne!
hon kom hit i torsdags, då vi fixade lite, lyssnade på najsig musik sen åkte vi till stan för att äta på graffiti, sen var vi på hbg festivalen, (y)
på fredagan tog vi de mest lugnt på dagen, det blev en massa skratt och prat, för det är vi bra på _R
sen gick vi till pizzerian och åt innan vi åkte in till stan och hade sjuukt roligt, vilket vi alltid har, hehe ;)
det blev även festivalen igår, men eftersom de regnade och va kallt åkte vi hem efter ett tag för att kolla på film och ha de roligt, vilket de va, FRAM TILLS KARRU SKRÄMDE MIG,
fy asså, jag flög säkert en meter upp i luften, hahahhaa, aja så kan de gå ;p
taack karru för fyra heeelt underbara dagar, du anar inte hur bra du är, du lyser verkligen upp alla mina dagar, min ängel<3

nu ikväll blir de film&mys<3



peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

du är verkligen, DEN BÄSTA SOM FINNS. jag är så glad med dig, och det finns ingen som är bättre än du <3 tack för dessa dagarna, det var bäst! <3
jag äälskar dig!

saraa sa...

det är du som är den underbaraste&bästa som finns, jag hade verkligen inte klarat mig utan dig, för utan dig hade jag inte varit den jag är idag, och inte lika lycklig som jag är nuu<3
jag älskar dig<3