fredag 25 september 2009

f r e d a g

hejhopp :*

Jag sov hemma hos älskling onsdag-torsdag, sen mitt på dagen kom Karolin hem till mig, vi chillade innan vi började fixa oss inför insparken, vi var även ute och fotade, så vem vet ni kanske får se de bilderna någon gång.
Sen bar det av till sundspärlan, där de har byggt om och det var sjukt fint (y) det blev middag, show och mycket dans, alltså en lyckad kväll (:
Vi har varit lediga idag så det blev en fika och lite så på stan med Karolin, fiin dag<3
Ikväll är det att kolla Idol som gäller för min del, kanske blir någon film också, vem vet, men imorgon kommer iallafall Robin hit, stannar tills på söndag då det är premiär för FCH, Ida ska också med och kolla :)
Nä snart börjar Idol så ska stänga ner här och slänga mig i soffan.
peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

du är min bästa vän <3

saraa sa...

du är min allra bästa vän<3