söndag 20 september 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

Då var det söndag igen, helgen är över och det är skola igen imorgon.
Men jag har haft en bra helg iallafall, den började med att Robin kom hem till mig i fredags eftermiddag, sen på kvällen var vi på bio, vi såg INGLOURIOUS BASTERDS, den var lång och bra (:
Vi sov hemma hos mig, gick upp sent, sen tog vi tåget hem till Robin, för hans syster kom hem i fredags. Vi var ute och spelade lite basket i solen, jag "ägde" ut Robin, hahaha. Hans föräldrar hade bokat bio biljetter till oss alla, den filmen vi såg på fredagen så det blev att vi stannade hemma och kollade film istället.
Idag har vi bara tagit det lugnt och kollat lite film.
Sen bar det av till stationen, det värsta på hela helgen, för det är då jag måste säga hejdå till min älskling, för det är då jag sätter mig på tåget och åker ifrån den jag älskar mest.
Tyvärr måste man ju med det där tåget, för det finns något som heter skola, men jag hade hellre varit med Robin hela tiden<3

Robin, du lyser verkligen upp alla mina dagar<3


peace out baby :*Fet

Inga kommentarer: