söndag 27 september 2009

s ö n d a g

Det blir alltid att jag bloggar på söndags kvällar, men det beror väll på att det är då man har tiden till det.
Idag har varit en fin dag, vaknade upp med älskling vid min sida, sen tog vi det bara lugnt fram till två tiden då vi började fixa lite innan vi skulle gå till bussen, vi väntade på bästa Ida i stan innan vi åkte upp till Idrottens Hus för att kolla på a-laget.
Rätt så seg och dålig match i de två första perioderna, men sen sa Robin till dom att skärpa sig, vilket de gjorde, bland annat gjotde dom fyra mål på tio minuter, men tyvärr slutade matchen 4-5.
Åkte ner om stan innan jag drog hem, sen har jag bara packat eftersom mp2foto åker på läger imorgon, kommer att sakna min älskade Robin<3
Jag älskar dig Jim Robin Thelandersson<3



peace out baby :*

Inga kommentarer: