torsdag 10 september 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

nej men jag är inte allt jätte trött och hängig idag, verkligen inte.
hade verkligen ingen lust att gå upp i morse, men gjorde det ändå och dagen började med innebandy träning, efter det var de en kort dag i skolan.
men i morgon är det fredag ilket betyder två lektioner och slutar halv ett, sen blir det en aning stressigt, för jag måste hem komma på vad jag ska ha på mig på kvällen, sen duscha och fixa innan robin kommer hit, så får han fixa lite medans jag lagar mat, sen blir det att åka till stan och träffa dom andra och sen hem till karru (:
kommer bli en toppen kväll<3

jag älskar robin enormt mycket<3


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

det kommer bli great :D ILOVEYOUBESTFRIEND <3

saraa sa...

iwh jaaaa (:
ILOVEYOUMYBESTFRIEND<3