måndag 7 september 2009

m å n d a g

mina tankar :*

Jag saknar robin riktigt mycket,
tycker verkligen inte om att stå på stationen och säga hejdå till honom efter en underbar helg tillsammans,
men där står man, med hans armar om sig och han säger en massa fina saker, man känner en klump av gråt i halsen, för man vill inte åka ifrån honom.
Jag sätter mig på tåget, ser honom genom fönstret, sen åker tåget iväg, och jag ser honom inte längre.
Saknaden börjar redan då, och jag vill inte vänta många långa dagar innan jag kan träffa min underbara pojkvän igen.
Jag tror inte att det finns någon som förstår hur fint det du & jag har, för hade dom vetat de hade dom inte kommit med en massa dumma kommentarer om de.
För jag älskar verkligen dig, galet mycket, och du finns i mina tankar varje sekund,
det är du som är stjärnan i mitt liv, killen i mina tankar och mina drömmar.



peace out baby :*

4 kommentarer:

Robin sa...

Du är bäst Älskling! Ord räcker inte till för att berätta för dig hur jag känner, men jag hoppas att du har en aning iallfall. De tre orden; Jag Älskar Dig, räcker helt enkelt inte till, de berättar inte ens en tusendel av vad jag känner. Jag börjar gråta varje gång när du åker iväg med tåget, eller när jag åker iväg.. Jag älskar dig gånger tusen!<3

Anonym sa...

kärlek är underbart fint :)
jag förstår vad du menar, och tror att du och Robin gör varandra väldigt lyckliga :)

saraa sa...

det är du som är bäst Robin,
det är sanna ord, allt det jag skrev, och det vet du<3
du är verkligen stjärnan i mitt liv, du lyser upp alla mina dagar<3

JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA<3

saraa sa...

kärlek är bäst madde (:
iwh (: