fredag 1 januari 2010

f r e d a g

nu är 2009 slut och det blev ett bra slut samt en bra början på 2010! det började med att vevve kom hem till mig vid tre tiden så blev det att fixa lite och få skrattanfall, sen laga mat, förrätt, huvudrätt och efterrätt blev det, och allt var mycket gott (:

Vi gick sedan bort till festen på Ramlösagården och det blev en lyckad kväll med mycket skratt, det gillar vi! Vi skulle egentligen vidare till stan vid tolvslaget för att träffa lite annat folk men det blev inte så, det var så kallt och så var det roligt där vi var.

Vi sa hej till 2010 och hejdå till 2009, känner på mig att 2010 kommer bli ett superduperbra år tillsammans med min fina pojkvän och mina underbara vänner!
Vi kom hem vid halv fyra eller fyra inatt då vi slängde oss i sängen och sov gott (:
Vevve åkte typ precis hem, hon fyller även år idag, stort grattis till dig honey!
Jag har bestämt mig för att dega i soffan hela dagen idag så att jag är pigg och glad tills imorgon då det är sararebecca time (y) får hoppas att min hals slutar göra ont och att mitt huvud slutar dunka innan det! haha!


peace out baby :*

Inga kommentarer: