tisdag 26 januari 2010

t i s d a g

klockan tio i morse så var jag på aktiverum som ligger på berga, jag träffade Mattias som jobbar med FCH och HIF. Han skulle kolla på min hand och förhoppningsvis hjälpa mig, hoppas hoppas hoppas!! han började med att trycka och känna efter vart det var jag hade ont, fick även övningar som jag ska göra många gånger per dag. Glom inte det Saraa!
Det blev även akupunktur, jag fick alltså nålar i min hand och i min arm, man kan ju säga att det kändes rätt mycket, speciellt den nålen som satt mellan tummen och pekfingret. AAAJJ!
Jag skulle ha i nålarna i tjugo minuter men var femte minut så skruvade han på dom, och det gjorde ondare för varje gång han gjorde det.
Har haft ont hela tiden i skolan, men jag behöver nog bara vänja mig med det, detta var ju första gången jag gjorde det. Men nu blir det att göra det en gång i veckan. Kanon kul (y)

Blir ingen träning för mig ikväll, utan ska dit och prata med tränarna om hur läget är och så, imorgon blir det att kolla på a-laget med rebecca, FCH-AIK. Är nog den matchen jag inte vill missa.


peace out baby :*

Inga kommentarer: