söndag 3 januari 2010

l ö r d a g

idag så cyklade jag hem till rebecca, vi bakade muffins, kollade harry potter och umgick med lite annat folk som också kom dit, alltså en mycket bra kväll! Kom hem vid halv ett tiden så nu är det ju söndag vilket innebär att jag och Robin har varit tillsammans i fem helt underbart bra månader, och många fler kommer det att bli (:
Det betyder också att det är en dag närmre den dagen då Robin kommer hem igen, & fy vad mycket jag saknar honom. Helt sjukt!
Klockan 12.00 så ska vi åka ut till Döshult (?) och åka skridskor/spela hockey på en frusen damm, det blir iallafall vi och mina kusiner som åker dit. Vi gjorde det förra året också och det var sjukt roligt (y)
Jag borde ta och sova nu så att jag är pigg sen, klockan är ju trots allt 02.01 exakt! hehe!
Men på måndag blir det kusinkväll och på tisdag drar jag och rebecca till gymmet (gilla!) sen på onsdag ska jag äntligen träffa Robin igen! och får inte glömma att det är matck på fredag också (älskar't)


peace out baby :*

Inga kommentarer: