onsdag 20 januari 2010

o n s d a g

då var det bokat och klart, till naprapat på tisdag sen till läkaren i början av mars. Det blir alltså ingen match på fredag för min del och ingen träning eller match nästa vecka, vem vet kanske inte på månader heller :/

Foto A kursen slutade iallafall idag och nästa vecka börjar Foto B och det kommer bli najsigt, mycket studio och utflykter kommer det att bli. Och nej det är inga utflyckter som man gjorde på dagis till typ en lekplats, utan åka iväg och kolla på olika foto utställningar eller bara åka iväg och fota på andra ställen (:



Jag har varit med fina Robin från söndag till tisdag och det har varit en bra start på veckan om man säger så, det kommer även att bli ett bra slut för i helgen blir det bio och mys. Vi ska även hjälpa till med flytten, min farmor har alltså köpt en ny och jätte fin lägenhet som jag är riktigt avundsjuk på.

Nu måste jag springa på toa, (vet att ni vill veta det) men iallafall, see yaa !




peace out baby :*

Inga kommentarer: