måndag 25 januari 2010

m å n d a g

Det blev en helhelg tillsammans med finaste Robin, han kom hem till mig i fredags kväll då det blev film och mys. Vi gick upp TIDIGT på lördagen för att vi skulle hjälpa farmor med flytten, det tog nio långa timmar, men eftersom vi hade kämpat hela dagen så var vi värda ett bio besök. Vi såg Avatar, en mycket bra film som jag rekomenderar att ni ska se.
Det blev att sova länge igår så att man kunde få vila ut lite denna helgen sen blev det jobb för min del och Robin höll mig sällskap, efter det så åkte vi till lilla Perstorp, mat, film och mys. Skrattanfall hela tiden och jag kommer knappt ihåg vad det var som var så roligt, men roligt var det, hahaha! bra koll liksom men men!
Upp tidigt idag för att hinna med tåget, och nu i eftermiddag så var Robin med mig ute med hundarna och lite så (:

tack älskling för en mysig och bra helg tillsammans med dig!
Jag älskar dig min prins<3


peace out baby :*

Inga kommentarer: