tisdag 19 januari 2010

t i s d a g

det har varit en bra start på veckan, Robin sov his mig från söndag till måndag och jag hos honom måndag till tisdag.
Igår så tog jag tåget till Klippan där Robin och Ida väntade på mig, vi gick hem till Ida där även Emii och TobbE var (: stannade där ett tag innan vi skulle ta tåget hem till Robin!
Det blev film&mys<3
Kan ju inte riktigt träna med min hand så jag hade sovmorgon idag, men eftersom jag skulle med tåget å blev det ingen lång sovmorgon direkt, men det är det värt när man får vakna upp i Robins famn.

Sitter i skolan nu, skulle ha engelska nu men vår lärare är sjuk, idag igen -.- inte så lönt att man åkte hit så tidigt som man gjorde. Men iallafall!
Blir ingen träning för min del ikväll heller så blir att passa hundarna och laga mat till mig själv, pappa är i Norge, mamma jobbar och jessica har äntligen flyttat!

peace out baby :*

Inga kommentarer: