måndag 11 januari 2010

m å n d a g

lovet är slut och det har varit toppen, firat jul&nyår, varit med rebecca, vevve, hanna och annat underbart folk, och såklart spenderat tid med min fina pojkvän.
I onsdags fick jag äntligen träffa honom igen efter två långa veckor, det blev film&mys, äta ute på resturang och skrattat av lycka & jag spela innebandy match där vi vann med 4-3. Han är den som förstår mig bäst och det är han som gör mig lycklig, men det finns några som inte acceptera det, det ändrar ingenting för han är & kommer alltid att vara min prins<3


jag har ju då en väldigt egotrippad syster som tror att exakt allt handlar om henne och att hon kan få som hon vill.
På söndag flyttar hon, ÄNTLIGEN !!! ska bli så jävla skönt att slippa henne i minst ett år och det förstår inte "lilla" hon eftersom hon tror att alla kommer gråta av saknad när hon äntligen lämnar landet, men inte alla!!
bye bye sis!!


peace out baby :*

Inga kommentarer: