lördag 17 januari 2009

l ö r d a g

hejhopp :*

Igår så var det match,
FCH vs. Håkanstorp
1-3 slutade matchen, men fy vad bra vi va tjejer, riktigt härlig stämning hela tiden, både innan, under och efter matchen, kan liksom inte bli bättre.
Jaja nog sagt om matchen.
Idag trodde jag att jag skulle få sova ut, men nej pappa kom och väckte mig för jag va tvungen att passa lilla Zäta för han och Jessica skulle iväg.
När han kom hem igen så gjorde jag ve mig sen hämtade vi Jessica och körde till Väla,
man kan ju inte säga att vi var ensamma där.
Men i alla fall så kollade vi på lite skid grejer, snart är de ju dags igen, minde än en månad tills vi drar ifrån Sverige.
Efter de så gick jag och Jessie och lunchade, mums, medans pappa fixade lite andra saker.
Sen har jag bara chillat resten av dagen, chillidill liksom ;)

I morgon är det dags att jobba i kiosken när a-laget spelar,
FCH vs. Balrog, jobba, träffa folket och kolla innebandy, dä ä najs.

peace out baby :*

Inga kommentarer: