tisdag 13 januari 2009

t i s d a g

hejhopp :*

Ja var är mina tankar idag?
Som vanligt är mina tankar i en egen liten värld där bara jag förstår dem.
Dagen började som alla andra tisdagar, men en låång och skön sovmorron, sedan vidare till träningen, efter de är de en kort dag i skolan.
Jag trodde att jag skulle klara av att träna hela träningen utan mitt handleds skydd men de kunde jag inte, ont fick jag och skyddet åkte på igen.

På torsdag blir de sista lektionen på graf, sen ska man vidare till en annan inriktning och befinna sig där i sex veckor, det kommer nog bli ett svårt val att välja vilken inriktning man ska läsa i tvåan, men ännu svårare kommer de vara att lämna underbara mp1b och börja i en helt ny klass.
Inga kommer någonsin komma upp i vår nivå, ni är verkligen en underbar grupp människor.
Nu har jag inga mer tankar i huvudet tror jag,
förutom att du är mycket mycket söt :*


peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

olalala ;)

Anonym sa...

mp1b är & kommer alltid vara bäst!
vi kommer kllara oss bra sålänge vi lovar varann att aldrig släppa taget<3