söndag 18 januari 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

Idag är det söndag, söndagar brukar annars vara en tråkig dag eftersom man vet om att de e sista dagen på helgen, men min söndag var verkligen inte tråkig.
Sov länge, men telefonen ringde och jag vaknade, de ringde och ringde, men orkade verkligen inte gå upp och svara ( de va ingen annan hemma ) men så klart ringde pappa till mobilen istället.
Jaja, gick upp och käkade frulle och satte mig div tvn ett tag innan jag skulle gå upp för att fixa mig, skulle nämligen iväg till Idrottens Hus för att jobba i kiosken men underbara laged, medans a-laget spelade.
FCH - Balrog
13-12 slutade matchen, riktigt bra och jämn match, de blev också en hel del skratt.
Just nu sitter jag och kollar på film United 93 och slänger iväg en hel del sms till finaste du (a)
hihi :*

Jaja i morron är det skola igen, även ny inriktning, har inte riktigt koll på vilken bara ;p men man får ju träffa underbara mp1b<3


peace out baby :*

Inga kommentarer: