lördag 24 januari 2009

l ö r d a g

hejhopp :*

Igår så var jag och Caroline och käkade tillsammans, vi satt kvar i två timmar och sen va vi ute och gick i en och en halv timme, det blev mycket mycket snack.
Eftersom de va så längesen bara hon&jag träffades för att snacka om allt så kom allt på en gång igår :)
Min mobil är sönder :( den är helt vit hela tiden så de går inte att få igång den,
så just nu är pappa på väla för att lämna in den, hoppas verkligen att de har en låne mobil till mig som jag kan ha så länge, tycker inte om att vara utan mobil, känns helt tomt på något sätt.
I alla fall så ska jag hem till Josse ikväll, de ska även Amanda och Karru :)
Vi ska laga mat tillsammans, hyra film och köpa mumsit godis kanske, och ha de allmänt mysigt :)
Det kommer bli en toppen lördags kväll/natt, kommer hem på söndag igen :)
du är finast & du vet om de<3



peace out baby :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååh, fan för att vara sjuk alltså. attans att jag skulle bli det just idag :( blä! kände ju mig lite sådär igår men sen gick det över, vaknad emed feber&skit imorse =( dumtdumtdumt!

JÄTTEFINFINFIN blogg btw baby :D<3

Anonym sa...

Ursnygg design :D Man blir glad av den!!!

Och kvällen/natten var mkt rolig och mysig <3