torsdag 15 januari 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

Torsdag dåja, först en lång graf lektion där jag blev klar med allt så efter de hade jag inget att göra i 2 timmar, så jag "satt" och levde mig in i min egna lilla värld.
Har man en egen liten värld är allt som man vill att de ska vara, men är de verklighet?
I have a dream, and I want that dream to be true.
I morgon är de lá fredag, och de diggar vi alla starkt, fredag betyder innebandy direkt på morgonen, sen skola, efter de blir de att gå en runda med Alice & Zäta,
ladda inför matchen och sen smäller de.
FCH vs. Håkanstorp, 19.30 Norrehed, de är där du ska befinna dig.

Mina tankar idag?
* Hmm, jag saknar The Bob's väldigt mycket, ni är verkligen speciella.
Jag vill bara att vi ska få vara med på SwedCamp i sommaren 09,
men tyvärr är vi ju för gamla för de.
Sommrarna 06, 07 & 08 med er har verkligen varit den bästa på sommarlovet,
att vi alla lyckades träffas på samma innebandy-camp och komma så nära varandra direkt är ju bara underbart, ni är mina stjärnor som lyser upp mina mörka dagar,
man kan alltid vända sig till er.
forever the Bob's<3



du är finast :*

peace out baby :*

Inga kommentarer: