söndag 25 januari 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

Sitter här i soffan och tänkt rätt länge på vad det är jag vill ha skrivit idag,
jag har inte riktigt lyckats komma på något som är jätte intressant att läsa om.
Men jag vill tacka Amanda & Josefine för en mycket mycket lyckad kväll / natt, det blev god mat, myckat skratt och prat, även en del film och sömn.
Jag är riktigt tacksam över att jag har er vid min sida, har alltid lika roligt med er.
The zoo.
Tyvärr kunde inte Karolin & Trang vara med igår, nästa gång blir vi alla :)

I morron är det skola igen, även många träningar och en match till helgen, a-laget ska spela på söndag så det blir att vara där och jobba. Ja det är en vecka tills de men jag vet faktist inte vad jag annars ska skriva.

you're one in a million<3

peace out baby :*

1 kommentar:

Anonym sa...

trevligt värre :D

me like u :*