torsdag 29 januari 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

Idag mår jag sämre än igår, så ingen skola idag heller.
Pappa kom upp och väckte mig 06.30 för att se om jag orkade gå till skolan,
jag hade inte fått någon sömn alls under natten och mådde inte bra så pappa sa att jag skulle stanna hemma.
Sen märkte jag att jag inte fick någon luft, kunde inte andas alls, de va precis som om de va stopp i lungorna på mig, och jag hade ingen röst.
Jag skyndade mig ner till mamma och försökte visa vad det va som va fel, men eftersom jag inte kunde prata så gick det inte hela bra, och jag började få panik. Mamma förstod sen vad jag menade och hämtade en sån vi har som man ska andas in så att det ränsar lungerna, men det tog ett tag innan den började värka och jag kunde börja andas någerlunda bra.
Tog även tempen och den visade att jag hade 39.2 grader. Det blir att åka ditt doktorn i morgon och kolla upp vad felet är.
Jag hoppas att jag blir pigg tills på söndag för jag vill och kolla när a-laget ska spela match.

<3

peace out baby :*

Inga kommentarer: