söndag 4 januari 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

Söndag idag dåja, det betyder att mitt första jullov i gymnasiet snart är slut,
på torsdag börjar det igen,
åh vad jag har saknar mp1b, ni är verkligen speciella.
Jul och nyår har firats och de har varit mycket bra.

I morron så ska jag till IH och kolla på nyårsaluten med "the zoo"
ni är bra ni,
kolla på några matcher, träffa folket, sen på kvällen bär det av till farmor på middag, kusinerna (på pappas sida) kommer också :)

Jag börjar nästan tro att jag har lite sömnproblem?
Det är inte mycket jag sover längre, och innan sov jag rätt mycket om jag får säga de själv,
men problemet är att jag inte är trött på kvällarna och nätterna, vilket jag alltid va innan.
Jaja de fixar sig sen när alla träningar kommer igång och skolan, då lär jag verkligen vara trött.

peace out baby :*

Inga kommentarer: