måndag 3 augusti 2009

m å n d a g

hejhopp :*

i lördags var jag, karru och robin i klippan på klippandagarna eller vad det heter, men det var sjuukt segt, men som tur va så hade jag mkt trevligt sällskap :)
sen åkte jag och karru hem till henne och kollade på björn bröder, hehe, sååå söt :)
i söndags så tog vi bussen till ängelholm, sen tog jag tåget därifrån, för sen skulle robin hem till mig :)
mysiga & snygga robin (a)
så hade en bra dag / kväll med honom, sen cyklade vi ner till stationon så han kunde ta tåget hem, eller jag cyklade och han åkte ;p
idag var första dagen på jobbet, och det va HEMSKT!!!!
vill bara ha lov igen, vara med bästa karru, och med robiiin, men honom får jag som tur va träffa på onsdag, men saknar honom nu<3


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

vill inte du ska jobba :(
vill va med diiiig <3

saraa sa...

inte jag heller,
vill hitta på roliga saker men min bästa vän<3