onsdag 19 augusti 2009

o n s d a g

hejhopp :*

bara för jag har världens bästa pojkvän<3
idag var min sista dag på jobbet, och det skulle fiiiiras, så älskling väntade på mig efter jobbet och han hade köpt en jätte fin ros, så gullig :)
vi gick runder lite innan vi satte oss nere vid vattnet och hade det mysigt, sen blev det lite mat, sen drog vi hem till mig :)
dock hade robin planerat någon överraskning, meeeeen den får jag när det är lite mindre bra väder, men jag vill veta vad det är, jag vill, jag vill!! aja får ju vänta till jag får den, och det kommer bli super, tror jag :)
men allt man gör med robin är super, för han är super braa :)
skola i morgon, mp2foto nästa :)


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

cuuuuuuuuute! :*

btw jag älskar dig min allra bästa vän <3
mp2fotobaby!

saraa sa...

dujaaaaa :*

jaag älskar dig bästa vän<3
mp2fotooooo<3