söndag 9 augusti 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

jag har haft en super helg, efter jobbet i fredags åkte jag hem, fixade och åt, sen tog jag bussen till ängelholm och träffade bästa karru, vi var där eftersom det var ljusfesten och vi skulle fota,
man kan verkligen ha roligt åt att kolla på allt konstigt folk som finns, hahaha ;p
aja, sen tog vi bussen hem , en del jobbiga personer satt bakom oss, men vi överlevde iallafall, (som vanligt) sen kom vi till knutan, stannade och pratade med karrus syster och dom :) sen bussen hem.

på lördagen så tog vi tåget, karru hoppade av i klippan för hon skulle hem, och jag åkte vidare till snyggaste robin.
gick hem till honom och chillade, sen beställde vi mat, linn va också med (hans syster) så vi åt gått och hade det trevligt,
senare på kvällen gick jag&robin och köpte lite läst&godis, vi hyrde lite filmer med, och hans som jobbade i video affären va/är nog den drygaste personen som finns x) hahahahaha!!
vi kollade på "på andra sidan häcken" hahaha sjukt najsig film ändå ;p
vi sov länge sen blev de film igen (y)
tack för en underbar och mysig helg<3

bilder sen ängelholm.






peace out baby :*

Inga kommentarer: