söndag 23 augusti 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

jag älskar helt enkelt helger, speciellt när jag får umgås med de jag tycker mest om,
älskling kom hem till mig i fredags då det blev film, popcorn och mys, me like :)
i lördags tog vi de bara lugnt på dagen för sen på kvällen skulle vi ner till stan med karru&simon för att kolla på free running :) efter vi hade kollat på de va vi på subway sen nere vid skateparken och hade det mycket bra (:
vi tog bussen hem senare på kvällen och kallt va de, så det var skönt att krypa ner under ett varmt täcke med älskling vid min sida<3
idag har vi bara slappat, varit ute med hundarna och sen lämnade jag robin vid tåget,
tycker inte om att göra de ;o
i morgon är det skola igen och första foto lektionen i tvåan, oj det känns konstigt att gå i tvåan!

jag älskar dig robin, du är den som gör mig lycklig<3


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

helg är bäst baby, DU är bäst <3

saraa sa...

neej för du är den bääästa<3