tisdag 25 augusti 2009

t i s d a g

hejhopp :*

lång och seg dag i skolan idag, sen hem och ta de lite lugnt innan det blev att tagga inför första innebandy träningen sen sommar uppehållet, gosh vad roligt det var, äntligen liksom (y)
visst det kanske inte gick så toppen bra med tanke på att de va första träningen men fy vad härligt de va :)
i morgon bitti är det en lång foto lektion och det kommer bli en bra start på dagen, men tyvärr går jag länge i morgon, men ska nog direkt till väla för att träffa älskling, saknar honom grymt mkt<3
sen så längtar jag riktigt mycket tills på fredag eftersom jag ska hem och fixa efter skolan innan jag ska ta tåget till robin, och sen så ska jag och han åka till deras stuga och ha en super helg där tillsammans :)
och det kommer verkligen bli superduperbraa :)
så langa hit fredag<3
snart sova så man orkar den långa dagen i morgon ;o

älskar verkligen denna bilden (a)


peace out baby :*

Inga kommentarer: