söndag 16 augusti 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

jag har verkligen haft en super helg,
i fredags så väntade bästa karru på mig efter jobbet, så åkte vi hem till mig och fixade lite, sen åkte vi ner till stan för vi skulle ut och äta.
vi gick lite och fotade efter det, sen åkte vi hem och snackade en massa, man har alltid så mkt att prata om<3
i lördags tåg vi bussen ner till stan där robin väntade på oss för jag&han skulle till väla och karru skulle hem, vi åkte till väla i hopp om att hitta skor till mig, vilket vi inte gjorde :(
sen åkte vi hem igen och då va min moster, jan och mormor där, sen kom även min morbro och katrin en runda, på kvällen blev det god middag, sen bio för min&robins del, vi såg sommaren med göran,
men tror dock vi skrattade mer åt den konstiga snubben bakom oss än åt filmen ;p han skrattade jätte högt heela tiden, och det var inget fint skratt ;p hahahha!
sen gick vi en liten runda innan vi åkte hem och bäddade ner oss i sägen. idag har vi bara chillat, kollat film och så :)
tack för en helt underbar helg<3


peace out baby :*

Inga kommentarer: