onsdag 5 augusti 2009

o n s d a g

hejhopp :*

dagen började tyvärr med jobb, kl 8-15 :(
har verkligen inget roligt jobb, sen är det inte precis så roligt att jobba när det är sol ute och mkt varmt ;o
aja, efter jag jobbat så träffade jag snygga robin på stan :D
vi gick och fikade på ebba's fik :)
gick runder lite, sen satte vi oss vid kärnan, mys :)
gick lite till innan vi skulle äta, och det blev graffitti, efter det satte vi oss nere vid vattnet, (blev nästan i kastad) och hade det mysigt,
bussen hem gick 20.45 och nu tar jag bara de lugnt innan jag ska sova.
tack för en super bra dag baby, tycker mkt om dig, och att vara med dig<3

fick en super fin bild av bästa karru innan.


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

du är bäst babygirl!
jag är sååå glad när du är glad <3 (även om jag också hade valat ha lite riktigt kärlek) :D haha.
men iaf, hursomhelst, så blir jag sjukt glad&mår bra när du är glad och lycklig! tänkte bara säga det, och att du är min bästa vän i hela världen (L)

saraa sa...

du är så mkt bättre babylove<3
hehe aw, jaa det är underbart :)
och du?
kärleken kommer till dig med, snart _R
är du lycklig, så är jag det med,
du är min bästa vän & jag älskar dig<3