söndag 30 augusti 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

jag har haft en fantastisk helg med älskade Robin :)
efter skolan i fredags åkte jag hem och fixade lite innan jag skulle ta tåget till klippan där jag gick med ida till deras skola för att vänta på att robin skulle sluta.
sen tog vi tåget hem till honom för han skulle packa innan vi åkte till deras stuga,
deras stuga var jätte mysig och låg precis vid en sjö,
film och mys på fredags kvällen,
sen på lördagen kom hans föräldrar, farmor&farfar för att fixa lite sen blev de lunch med dom (:
eftersom det blåste rätt mycket blev det många filmer, hehe, men det tycker vi om.
sen på kvällen lagade vi (jag) mat, sen hade robin planerat en överraskning,
och det var att vi satt på stranden vid en brasa, kollade på stjärnorna, ut över sjön och lyssnade på musik, super mysigt, så där satt vi länge i en soffa med kuddar och täcke,
ih vad jag älskar överraskningar (:
sen i morse fick jag frukost på sängen (a) sen blev det film innan vi skulle åka hem igen.

jag har verkligen haft en fantastisk&romantisk helg tillsammans med världens bästa pojkvän,
det är du som är stjärnan i mitt liv<3





peace out baby :*

1 kommentar:

karru :* sa...

awh that's cute babylove!
bästavääään <3<3<3