fredag 12 juni 2009

f r e d a g

hejhopp :*

första dagen på sommarlovet idag och de regnar, regnar & regnar,
studenten är idag och vi blev tvungna att riva vårt tält p.g.a vädret.
men jag hoppas att festen blir lika bra för de, ska snart börja fixa de sista och sen ner till stan för att kolla när syster min springer ut, och när de åker iväg på deras flak.
Jessica kom in till mig i morse men klänningen på samt studentmössan, sen började hon blåsa i sin visselpipa och skrek att hon skulle ta studenten, och att jag va tvungen att gå upp för att hjälpa henne med lite saker.
det blir även att fira studenterna i morgon, så det är fullt upp hela dagarna och kvällarna, men det är ändå allitd lika roligt med studenter :)

igår var jag & tjejerna ute och åt på Pub Ro, det var mycket gott, trevligt sällskap och en massa skratt, tack för en underbar avslutning :)

joel månsson, min finaste<3



peace out baby :*

3 kommentarer:

karru :* sa...

vi är minsann bäst <3
MEN jag kan inte trycka upp bilden på alla 5 :(<3

saraa sa...

jaa de e vi :)<3

nä jag vet den e "föt stor" så jag kan skicka den till dig istället :)

karru :* sa...

ja gör det :D<3
btw baby, i need you!