torsdag 4 juni 2009

t o r s d a g

hejhopp :*

Igår va älskling här, mysigt, har saknat dig<3
Jag va ju då ledig idag så jag sov länge sen har jag faktiskt städat mitt rum,
tummen upp på de va? ;)
Sen var det dags för träning, vi är ute och springer nu under sommaren, de gick bra tyckte jag :)

Imorgon efter skolan följer bästa karru med mig hem, de blir att laga mat, vara ute, fota, kolla film, och kanske lite sömn, hon stannar till lördag, sen ska vi fixa upp tältet som vi ska ha på studenten, en vecka kvar gott folk (vill också ta studenten), sen kommer Joel hem till mig :)
och stannar till söndag, myspys :)
tror att de kommer bli en toppen helg, eller jag vet att de kommer bli de :)


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

FY VAD JAG ÄLSKAR DIG!

saraa sa...

JAG ÄLSKAR DIG MER <3