söndag 28 juni 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

min dag började med att jag&mamma åkte in till sjukhuset för att hälsa på mormor, hon har varit där sen i torsdags och på tisdag eller torsdag skulle de ta fler tester än vad de redan har gjort, så innan de får hon inte komma hem.
men jag och mamma satt och pratade med henne, vi gick en lite runda så hon inte bara är stilla.
jag tyckte att de va riktigt jobbigt att se henne på sjukhuset, jag hatar sjukhus, och har inte varit där på hur många år som hellst.
efter ett rätt så bra tag åkte vi hem igen, så la jag mig och solade men råkade somna så har nog bränt mig rätt mycket, mer än innan ;p
aja, blev lite bad i poolen och så med, härligt (y)
nu ikväll har vi grillat, sen krossade jag,jessica&markus mamma&pappa i kubb, sen blev de lite tiotusen med :)
blir att träffa carro ett tag i morgon, sen stranden med tjejorna på tisdag :)

mormor<3



peace out baby :*

Inga kommentarer: