lördag 20 juni 2009

l ö r d a g

hejhopp :*

midsommar igår, vilket blev mycket lyckat :)
karru kom hem till mig igår vid halv tre tiden, vi började fixa oss och sen drog vi vid fyra tiden, vi åt midsommar mat och dansade runt midsommar stången, precis som de ska va.
Sen drog vi ner till fria bad, där va helt dött, men vi stannade kvar ett tag ändå och fotade den fina "solnedgången" :)
Vi gick till bussen för att åka till ramlösa, men tydligen gick inte bussen hela vägen och busschaffören var äcklig och släppte inte av oss ;o
aja, vi kom iallafall av bussen, sen tog vi vår finfiina tandemcykel och cyklade, hahaha x)
det var skönt att komma in och värma sig, sen blev de dans hela natten lång, även en del bad för vissa ;p hehe
riktigt roligt var det iallafall, så tack alla som va med :)






peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

Tack för bästa midsommaren älskling! det var verkligen bäst och vår tandemcykel slår allt haha <3
dock ser jag ut som en av sären på skolan på bilden du har där haha :D <3
du är bäst älskling, utan dig är jag luft!

saraa sa...

tack själv, riktigt härligt hade vi de :)
hahaa jaa, den ska vi cykla mycket på i sommar x)

hahahahah nääe de gör du verkligen inte ;p
du är bättre min underbarling, alltid du&jag<3