söndag 21 juni 2009

s ö n d a g

hejhopp :*

vaknade upp i ett tomt hus, mamma&pappa (&hundarna) åkte till Dalarna tidigt i morse och jessica kommer hem från Kreta i morgon. jag har bara tagit de lugnt idag, finaste Joel var här ett tag med och höll mig sällskap<3
ska bli skönt att jessica kommer hem i morgon, och hon är säkert en massa fina bilder sen Kreta som kommer göra mig jätte avundsjuk, för jag vill också iväg och sola och ha de härligt i värmen. poolen är fixad och klar så det är bara att hoppa i, dock en aning kallt men de får man väl leva med :)
på torsdag ska jag och karru bli fotograferade av Ellinor och det kommer bli toppen :)


peace out baby :*

2 kommentarer:

karru :* sa...

Ondag&Torsdag babylove <3
vetuvad?
du är bäst, jag vet inte vad jag hade tagit mig till utan dig!
<3

saraa sa...

de kommer bli superduperbraa :)
det är du som är bäst,
utan dig hade jag inte överlevt<3