tisdag 16 juni 2009

t i s d a g

hejhopp :*

igår&idag har jag spenderat tillsammans med kärru i östra ljungby :) men igår kväll åkte vi in till munka ljungby för att foto till vårt sommar projekt, temat igår var vatten.
Vi tog bussen tillbaka vid halv nio tiden, sen kollade vi på film och snackade en massa :)
tog bussen tillbaka till helsingborg halv tre idag, sen gick jag ut med hundarna.
Just nu sitter jag och degar för jag måste inte helt bra om man säger så, får väl hoppas att allt bli bättre för i morgon blir det bio med lite folk :)

här är bilder sen projektet - vatten.




peace out baby :*

4 kommentarer:

karru :* sa...

jätte jätte jättefina bilder babylove! och tack för dagen, var super! <3
jag älskar dig min ängel <3

saraa sa...

ihii tack, dina meed babyboom<3
tack själv, underbart :*
jag älskar dig hjärtat<3

Josefine sa...

Riktigt fina bilder! :*


Svar: ja, riktigt bra är den. Ännu bättre live! :D Awesome!

saraa sa...

tack joseFINe<3

hahahaa ;)