onsdag 10 juni 2009

o n s d a g

hejhopp :*

om ni inte har lagt märke till de innan så är bloggen ändrad,
blev en aning trött på allt rosa som jag hade innan, kommer nog snart tröttna på denna med,
men iallafall lite förändringar är alltid bra :)

imorgon är det avslutning och efter det blir det inget mer mp1b, klassen kommer splitras och delas upp i sex nya klasser, själv tycker jag att de e sjukt onödigt gjort, men ingenting man kan göra åt saken. Det blir som sagt foto för min&karrus del, och det kommer bli underbart bra :)
imorgon kväll blir det ut och äta med tjejerna, sen får vi se vart vi blir av, någonstans hamnar vi säkert (a)

jag och karru har ett sommar projekt vi ska hålla på med under sommaren, och det är att vi ska ut på många fotograferingar, ha olika teman, och bara sätta sig på en buss och hoppa av där vi känner för det.
Vi ska köpa album där vi ska sätta in några bilder från varje gång, som vi då ska framkalla, och jag tror att det kommer bli superduperbraa :)

Studenten på fredag och det är riktigt mycket vi ska hinna göra innan festen, men eftersom jag har avslutning i morgon kommer jag inte kunna hjälpa till så mycket, utan gjorde en del idag.
Det kommer bli en riktigt lyckad fredag med en massa massa folk och glada studenter :)
peace out baby :*

Inga kommentarer: