onsdag 17 juni 2009

o n s d a g

hejhopp :*

jag har precis kommit hem efter en toppen kväll :)
det började med att jag&karru åt på graffiti nere i stan, riktigt gott var det :)
sen gick vi och mötte upp med de andra, alltså josse, zenia linus & eddie, och vi gick till bion,
filmen var sjukt rolig, satt och skrattade genom hela typ, hahahaa,
aja, efter de skulle de andra hem men jag och karru stannade kvar, så vi gick en runda, hamnade utanför dunkers där det var fotboll på sand, kollade ett tag sen gick vi vidare bort på gröningen :)
fin sommarkväll :*

idag fick jag även reda på att jag har fått sommarjobb :) de hjälpte att mamma ringde och klagade på dom, hehe, ska bli skönt att tjäna pengar :)

imorgon blir det träning sen hem och sova hos finaste<3


peace out baby :*

Inga kommentarer: